1/ Czy jest dostateczna ilość osób, aby wyjazd doszedł do skutku?

W przeciwieństwie do innych przewoźników, staramy się nie odwoływać wyjazdów z powodu zbyt niskiej frekwencji. Jeśli do koncertu pozostał mniej niż miesiąc, a oferta jest na stronie, wyjazd odbędzie się na pewno.

 

2/ Ile jest jeszcze wolnych miejsc?

Dokładna ilość jest tajemnicą handlową, więc nie udzielamy na to pytanie odpowiedzi - w każdej chwili może ich zabraknąć lub możemy udostępnić kolejne, jeśli pojawi się taka możliwość.

 

3/ Ile czasu od zakończenia koncertu wyjeżdżamy?

Niezwłocznie należy się udać do autokaru. Ruszamy jak tylko będą wszyscy, zazwyczaj zajmuje to od 30 do 60 minut.

 

4/ O której wyjeżdżamy?

Jeżeli brak tych danych w opisie produktu, informacja będzie wysłana mailem w terminie późniejszym - zazwyczaj jest to we wczesnych godzinach porannych.

 

5/ Skąd dokładnie jest wyjazd?

Tej informacji nie podajemy osobom postronnym, aby ją uzyskać musisz złożyć zamówienie.

 

6/ Jaką trasą będzie jechał autokar?

Dokładny przebieg trasy jest tajemnicą handlową – jeśli chcesz wsiadać po drodze, to powiedz, o jaką miejscowość Ci chodzi – jeśli tylko to będzie możliwe, zabierzemy Cię stamtąd.

 

7/ Czy w autokarze można pić alkohol?

Bezwzględnie nie można!

 

8/ Czy autokar posiada WC?

Zazwyczaj tak, jednak ze względu na ograniczoną pojemność zalecamy korzystanie z sanitariatów podczas postojów (średnio co 2 godziny).

 

9/ Czy autokar posiada klimatyzację?

Tak.

 

10/ Do kiedy należy się zgłaszać?

Jak najszybciej - przyjdzie taki moment, że zamkniemy listę.

 

11/ Czy jest możliwe zorganizowanie kolejnego autokaru ?

- Zdarza się, że na wyjazdy na koncerty organizujemy jednocześnie wiele autokarów, ale na pewno nie na kilka dni przed koncertem (zdarzało się, że wiele osób odesłaliśmy z powodu braku miejsc w autokarach). Ze względów logistycznych wszelkie wpłaty musza dotrzeć do nas przed wyjazdem, a my musimy to jeszcze potwierdzić uczestnikom i wymaga to czasu.

 

12/ Jaki jest termin zapłaty za przejazd?

7 dni w przypadku otrzymania maila z numerem konta do wpłaty – jednak w wyjątkowych sytuacjach możemy wydłużyć ten termin, ale wymaga to uzgodnienia.

Jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 7 dni wpłaty dokonaj niezwłocznie, a nam prześlij potwierdzenie lub wybierz płatność "przelewy24"

 

13/ Płatność "przelewy24" nie działa.

Możliwe, że zakończyliśmy rozliczenie za dany okres. Jeżeli jest wieczór ostatniego dnia miesiąca to przelewy24 będą aktywne po północy. W innym przypadku prosimy o kontakt.

14/ Nie można wybrać płatności przelewem tradycyjnym.

Możliwe, że do wyjazdu jest zbyt mało czasu i wtedy pozostaje wyłącznie płatność online przez przelewy24. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

 

15/ Żadne sposoby płatności nie są dostępne.

Możliwe, że przebywasz w kraju, względem którego nałożone są sankcje (np. Rosja, czy Korea Północna) lub w jakimś kraju bardzo egzotycznym - prosimy o kontakt na email.

 

16/ Czy mogę zapłacić w autobusie kierowcy gotówką za przejazd?

Nie jest to możliwe, musimy mieć wcześniej pieniądze na koncie. Kierowcy nie są upoważnieni do inkasowania gotówki w naszym imieniu, a wszelkie wpłaty muszą być zarejestrowane na kasie fiskalnej.

 

17/ Czy można zostawić rzeczy w autokarze?

Tak. Przy czym autokar nie cały czas musi być dostępny. Warto zapytać się kierowców o to, w jakich godzinach będą w autokarze.

 

18/ Jest mniej niż 7 dni do wyjazdu, a nie dostałem jeszcze informacji mailem o szczegółach wyjazdu?

- sprawdź folder SPAM

- skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, nie odkładaj tego na ostanią chwilę

 

19/ Czy można zarezerwować przejazd tylko w jedną stronę?

Tak, jednak cena pozostaje taka sama, ponieważ wtedy w drugą stronę jedzie puste miejsce. Można oczywiście wykupić jedno miejsce dla dwóch osób, z których jedna pojedzie "tam", a druga "z powrotem". W dzień koncertu można zadzwonić na numer 666-930-390 i zapytać, czy mamy wolne miejsca na powrót - wówczas sprzedajemy je za ok. 70% ceny.

 

20/ Co to znaczy "TBA"?

Skrót "TBA" oznacza "To Be Announced", czyli "Jeszcze Nie Wiadomo/Poinformujemy Później" ;)

21/ Czemu wyjeżdżamy tak wcześnie?

Jest cały szereg przyczyn, dla których wcześniejszy wyjazd jest racjonalną decyzją.
1. Droga zajmuje kilka godzin... pod warunkiem, że nie wydarzy się nic nieprzewidzianego, co wywoła opóźnienie. Nie chcemy ryzykować spóźnienia na koncert!
2. Po 15 w wielu miastach są duże korki.
3. Kierowca musi mieć odpowiedni czas przerwy, więc żeby stać krócej, musielibyśmy zatrudnić dodatkowych, co automatycznie podbiłoby cenę.
4. Parkujemy w najdogodniejszych miejscach, żeby po koncercie sprawnie wyjechać w drogę powrotną.
5. Części z Państwa zależy, żeby wcześnie ustawić się w kolejce do bram.
6. Inni lubią przed koncertem coś zjeść lub pozwiedzać.

 

 

Wciąż masz wątpliwości? Zadzwoń lub napisz do nas.

tel.   (+48)666-930-390,

(+48)12345-1669, 

(+48)797-218-742

email:  kontakt@smokticket.pl