WSZYSTKIE CENY OBEJMUJĄ JUŻ PRZEJAZD W OBIE STRONY !!!

 

UWAGA !!! 

 

U NAS NIE MA ŻADNYCH UKRYTYCH KOSZTÓW, DOPŁAT CZY INNYCH "NIESPODZIANEK"!!!

 

 

DOTYCZY OFERTY WŁASNEJ SMOKTICKET SP.Z O.O.

 

1/ Czy jest dostateczna ilość osób, aby wyjazd doszedł do skutku?

- W przeciwieństwie do innych przewoźników, staramy się nie odwoływać wyjazdów z powodu zbyt niskiej frekwencji. Jeśli do koncertu pozostał mniej niż miesiąc, a oferta jest na stronie, wyjazd odbędzie się na pewno.

 

2/ Ile jest jeszcze wolnych miejsc?

- dokładna ilość jest tajemnicą handlową, więc nie udzielamy na to pytanie odpowiedzi

- w każdej chwili może ich zabraknąć lub możemy udostępnić  kolejne, jeśli pojawi się taka możliwość

 

3/ Ile czasu od zakończenia koncertu wyjeżdżamy?

- Niezwłocznie należy się udać do autokaru. Ruszamy jak tylko będą wszyscy, zazwyczaj zajmuje to od 30 do 60 minut.

 

4/ O której wyjeżdżamy?

- jeżeli brak tych danych w opisie produktu, informacja będzie wysłana mailem w terminie późniejszym

- zazwyczaj jest to we wczesnych godzinach porannych, tak aby przed koncertem mieć trochę czasu na pozwiedzanie miejscowości, w której on się odbywa. W niektórych przypadkach wyjazd jest dzień wcześniej wieczorem

 

5/ Skąd dokładnie jest wyjazd?

- Tej informacji nie podajemy osobom postronnym, aby ją uzyskać musisz złożyć zamówienie.

 

6/ Jaką trasą będzie jechał autokar?

- Dokładny przebieg trasy jest tajemnicą handlową – jeśli chcesz wsiadać po drodze, to powiedz, o jaką miejscowość Ci chodzi – jeśli tylko to będzie możliwe, zabierzemy Cię stamtąd.

 

7/ Czy w autokarze można pić alkohol?

- Bezwzględnie nie można!

 

8/ Czy autokar posiada WC?

- Zazwyczaj tak, jednak ze względu na ograniczoną pojemność zalecamy korzystanie z sanitariatów podczas postojów (średnio co 2 godziny).

 

9/ Czy autokar posiada klimatyzację?

- Tak.

 

10/ Do kiedy należy się zgłaszać?

- Jak najszybciej - przyjdzie taki moment, że zamkniemy listę.

 

11/ Czy jest możliwe zorganizowanie kolejnego autokaru ?

- Zdarza się, że na wyjazdy na koncerty organizujemy jednocześnie wiele autokarów, ale na pewno nie na kilka dni przed koncertem (zdarzało się, że wiele osób odesłaliśmy z powodu braku miejsc w autokarach). Ze względów logistycznych wszelkie wpłaty musza dotrzeć do nas przed wyjazdem, a my musimy to jeszcze potwierdzić uczestnikom i wymaga to czasu.

 

12/ Jaki jest termin zapłaty za przejazd?

- 7 dni w przypadku otrzymania maila z numerem konta do wpłaty – jednak w wyjątkowych sytuacjach możemy wydłużyć ten termin, ale wymaga to uzgodnienia.

Jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 7 dni wpłaty dokonaj niezwłocznie, a nam prześlij potwierdzenie lub wybierz płatność "przelewy24"

 

13/ Płatność "przelewy24" nie działa.

- możliwe że zakończyliśmy rozliczenie za dany okres. Jeżeli jest wieczór ostatniego dnia miesiąca to przelewy24 będą aktywne po północy. W innym przypadku prosimy o kontakt.

 

14/ Nie można wybrać płatności przelewem tradycyjnym.

- możliwe że do wyjazdu jest zbyt mało czasu i wtedy pozostaje wyłącznie płatność online przez przelewy24. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

 

15/ Żadne sposoby płatności nie są dostępne.

- możliwe że przebywasz w kraju względem którego nałożone są sankcje (np. Rosja, czy Korea Północna) lub w jakimś kraju bardzo egzotycznym - prosimy o kontakt na email.

 

16/ Czy mogę zapłacić w autobusie kierowcy gotówką za przejazd?

- Nie jest to możliwe, musimy mieć wcześniej pieniądze na koncie. Kierowcy nie są upoważnieni do inkasowania gotówki w naszym imieniu, a wszelkie wpłaty muszą być zarejestrowane na kasie fiskalnej.

 

17/ Czy można zostawić rzeczy w autokarze?

- Tak. Przy czym autokar nie cały czas musi być dostępny. Warto zapytać się kierowców o to, w jakich godzinach będą w autokarze.

 

18/ Jest mniej niż 7 dni do wyjazdu, a nie dostałem jeszcze informacji mailem o szczegółach wyjazdu?

- sprawdź folder SPAM

- skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, nie odkładaj tego na ostanią chwilę

 

19/ Czy można zarezerwować przejazd tylko w jedną stronę?

- Tak, jednak cena pozostaje taka sama, ponieważ wtedy w drugą stronę jedzie puste miejsce. Można oczywiście wykupić jedno miejsce dla dwóch osób, z których jedna pojedzie "tam", a druga "z powrotem". W dzień koncertu można zadzwonić na numer 666-930-390 i zapytać, czy mamy wolne miejsca na powrót - wówczas sprzedajemy je za ok. 70% ceny.

 

20/ Co to znaczy "TBA"?

- Skrót "TBA" oznacza "To Be Announced", czyli "Jeszcze Nie Wiadomo/Poinformujemy Później" ;)

 

 

kontakt:

tel.   (+48)666-930-390,

(+48)12345-1669, 

(+48)797-218-742

email:  kontakt@smokticket.pl