Regulamin

 

WSZYSTKIE CENY OBEJMUJĄ JUŻ PRZEJAZD W OBIE STRONY !!!

UWAGA !!! 

 

U NAS NIE MA ŻADNYCH UKRYTYCH KOSZTÓW, DOPŁAT CZY INNYCH "NIESPODZIANEK"!!!

 

-Po złożeniu  rezerwacji, klient otrzymuje emaila z numerem konta bankowego do wpłaty. Mail ten wysyłany jest przez smokticket.pl lub bezpośrednio od przewoźnika.

-Jeżeli w/w emalilu nie określono inaczej termin płatności wynosi 7 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji. Jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 7 dni wpłatę należy dokonać niezwłocznie, a przewoźnikowi przesłać potwierdzenie wpłaty.

-Brak wpłaty w /w terminie jest równoznaczne z rezygnacją z usługi.

REGULAMIN PRZEJAZDU

Postanowienia ogólne:

1. Dokonanie zakupu w firmie SmokTicket.pl. oznacza zawarcie umowy przewozu oraz potwierdzenie przyjęcia niniejszego Regulaminu.

2. Wpłaty należy dokonać w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia. Jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 7 dni wpłatę należy dokonać niezwłocznie, a przewoźnikowi przesłać potwierdzenie wpłaty.

3. Pasażer winien przybyć na wskazany przystanek co najmniej 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru.

4. Pasażer jest zobowiązany do przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących w transporcie oraz zaleceń obsługi

autokaru.

5. Pasażer powinien spełniać wszystkie wymagania związane z podróżą tj. posiadać ważne dokumenty wyjazdowe,

wjazdowe i inne uprawniające do odbycia podróży (paszport, wizy). Pasażer winien posiadać ważny bilet na przejazd.

Pasażer ponosi całkowitą odpowiedzialność za brak w/w dokumentów. Przewoźnik zastrzega sobie prawo odmowy

przewozu osoby, która nie posiada ważnego dokumentu podróży i wizy wymaganej do przekroczenia granicy oraz

zastrzega, iż autokar nie będzie oczekiwał na Pasażera poddanego indywidualnej odprawie celno- paszportowej.

6. SmokTicket.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przewozu oraz zatrzymania biletu osoby, która weszła w jego posiadanie

z naruszeniem prawa lub która z własnej winy nie jest w stanie wykazać, iż jest osobą, na której imię i nazwisko został

wystawiony bilet.

7. W autokarach zabronione jest spożywanie napojów alkoholowych i innych środków odurzających, oraz palenie tytoniu.

8. SmokTicket.pl ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w autokarze lub odmówić dalszego zapewnienia przewozu,

w przypadku, gdy Pasażer: nie przestrzega postanowień Regulaminu; znajduje się w stanie wskazującym na spożycie

środków odurzających (alkoholu, narkotyków); zachowuje się w sposób uciążliwy dla współpasażerów. Skutki prawne

zdarzeń wymienionych w zdaniu pierwszym ponosi Pasażer.

9. Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone SmokTicket.pl (w tym szczególnie zniszczenia wyposażenia autokaru) i innym

pasażerom na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym.

10. Pasażer, który w sposób umyślny lub wskutek zaniedbania zanieczyszcza autokar jest zobowiązany do zapłaty na rzecz

SmokTicket.pl kwoty stanowiącej równowartość kosztów, które musi ponieść SmokTicket.pl w celu całkowitego naprawienia

szkody. W przypadku gdy wyrządzenie szkody w sposób, o którym mowa w zdaniu 1 spowoduje wyłączenie autokaru

z eksploatacji to Pasażer zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowo na rzecz SmokTicket.pl kary umownej w kwocie

4000 zł za każdy dzień wyłączenia autokaru z eksploatacji.

11. Przewoźnik dołoży wszelkich starań aby przewieźć Pasażera i jego bagaż w odpowiednim czasie, zgodnie z rozkładem

jazdy.

12. W przypadku rezygnacji przez Pasażera z odbycia podróży SmokTicket.pl lub jeżeli nie rozpocznie podróży

z powodów niezależnych od SmokTicket.pl, Pasażerowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu przez SmokTicket.pl kwoty stanowiącej równowartość rzeczywistych kosztów w wysokości nie wyższej niż ustalona w dalszej części niniejszego punktu regulaminu poniesionych przez SmokTicket.pl w związku z dokonanymi już przygotowaniami do zorganizowania podróży.

SmokTicket.pl podaje informacyjnie, że ukształtowane historycznie średnie koszty potrąceń – względem całkowitej wartości

zawartej umowy – kształtują się następująco:

- powyżej 30 dni przed wyjazdem - 10% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- od 29 do 15 dni przed wyjazdem - 30% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- od 14 dni do 7 dni przed wyjazdem – 50% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- poniżej 7 dni przed wyjazdem - 100% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

Oszacowanie ostatecznych poniesionych kosztów może nastąpić najpóźniej na dzień po planowanym wyjeździe,

z którego Pasażer nie skorzystał.

13. SmokTicket.pl świadczy jedynie usługę przewozu osób i w związku z powyższym:

- nie odpowiada za przebieg i program imprezy na którą Pasażer wybiera się korzystając z transportu organizowanego przez SmokTicket.pl,

- nie oferuje powiązanych usług turystycznych,

- w przypadku wyjazdu poza teren kraju usługa nie zawiera ubezpieczenia od kosztów leczenia. Pasażer może wykupić takie ubezpieczenie we własnym zakresie, a w przypadku przejazdu na terenie Unii Europejskiej również wyrobić sobie kartę EKUZ w dowolnym oddziale NFZ.

14. SmokTicket.pl zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju oferowanego środka transportu na części trasy. Dopuszczalne też są przesiadki.

15. W przypadku nikłego zainteresowania danym przejazdem przewoźnik zastrzega sobie prawo odstąpienia od usługi i zwrotu wpłaconej należności, jednak dołoży wszelkich starań aby zaproponować klientom inny realny sposób dotarcia do celu oraz uprzedzi ich o zaistniałej sytuacji z odpowiednim wyprzedzeniem – zazwyczaj do 30 dni przed planowanym wyjazdem.

16. Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) przewoźnika. Ubezpieczenie

obejmuje tylko sytuacje, które wydarzyć się mogą w trakcie pobytu Pasażera w autokarze. Inne zdarzenia losowe,

powodujące szkody pasażera powstałe poza autokarem, nie są objęte ubezpieczeniem przewoźnika.

17. Złożenie rezerwacji jest równoznaczne ze zgodą na udostępnienie danych osobowych, które mają służyć zawarciu umowy przewozu oraz wystawieniu faktury. Dane osobowe służą też do identyfikacji klienta uprawnionego do skorzystania z usługi. Klient podaje imię, nazwisko, swój adres zamieszkania oraz dane kontaktowe w postaci numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej. Dane kontaktowe potrzebne są w procesie realizacji zamówienia -na adres poczty elektronicznej przesyłane są informacje dotyczące procesu realizacji zamówienia oraz faktura za zamówioną usługę. Na podany numer telefonu wysyłane są SMS-em informacje dotyczące wyjazdu, a w szczególności dokładnego miejsca wyjazdu, ostatecznej godziny oraz numeru autokaru. Ponadto dane kontaktowe służą do doraźnego kontaktu w trakcie realizacji zamówienia/usługi w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości i zdarzeń losowych. Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji zamówienia, złożenia reklamacji czy też rozstrzygnięcia sporów cywilno-prawnych. Ponadto dane umieszczone na fakturze przechowywane są przez okres określony w przepisach podatkowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz poprawiania ich. Na żądanie klienta jego dane zostaną usunięte o ile przepisy prawa nie nakazują ich dalszego przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest: SmokTicket.pl, Joanna Zaleska, Traktorowa 90 lok 75, 91-144 Łódź, NIP 729-249-02-84

18.  Konsekwencje podania błędnych danych osobowych lub kontaktowych oraz braku możliwości kontaktu z zamawiającym/Pasażerem obciążają zamawiającego/Pasażera.

19. Wszelkie reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować na adres SmokTicket.pl ul. Traktorowa 90 lok 75, 91-144 Łódź, w okresie miesiąca od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Osobą uprawnioną do składania reklamacji jest Pasażer lub jego prawny opiekun. Reklamacje złożone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane. Przy zgłoszeniu reklamacji należy opisać zaistniałe okoliczności, zastrzeżenia, doznane szkody oraz podać roszczenia. Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie jednego miesiąca od dnia jej doręczenia na wskazany powyżej adres.

20. Regulamin w niniejszym brzmieniu wchodzi w życie 21.05.2018, osoby które złożyły rezerwacje przed tą datą jeżeli nie akceptują niniejszego regulaminu mogą w terminie w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie regulaminu odstąpić od umowy.

 

 

-Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu przewoźnika.

-Jeżeli nie określono inaczej cena zawiera przejazd w obie strony.